korg pa3x pa4x szkoleniePoniższa oferta skierowana jest do osób, które stoją przed zakupem miksera cyfrowego marki Soundcraft, bądź takowy zakupiły i chciałyby bezboleśnie rozpocząć pracę z tym potężnym urządzeniem. Szkolenie, w języku polskim, ma charakter wyłącznie praktyczny (warsztaty) i pozwala zapoznać się z podstawowymi aspektami opisanymi w instrukcji obsługi.

Podczas szkolenia pracujemy na urządzeniu Soundcraft UI24r, bądź urządzeniu użytkownika.

Szkolenie ma charakter indywidualny (nie grupowy). Praca na sprzęcie, do którego podłączonych jest kilka źródeł sygnału.

 soundcraft ui24r 2

Lista poruszanych zagadnień:

  1. Procedura uruchamiania miksera
  2. 3 sposoby logogowania do miksera ui
  3. Procedura resetowania miksera do ustawień fabrycznych z wykorzystaniem pliku tekstowego
  4. Procedura resetowania ustawień sieci (WiFI/Lan) miksera - odzyskiwanie utraconego hasła
  5. Komunikacja na linii Tablet - HotSpot
  6. Zabezpieczanie przed nieuprawnionym dostępem do miksera Soundcraft ui
  7. Aktualizacja oprogramowania miksera (w tym aktualizacja na miejscu)
  8. Podłączenie miksera do routera zewnętrznego oraz konfiguracja
  9. Fizyczne Wejścia/Wyjścia, czyli co do czego - zewnęrzna budowa miksera
  10. Wykorzystanie dodatkowych portów USB oraz złącza HDMI
  11. Zastosowanie wejścia liniowego (Typu RCA) - podłączenie konsoli DJ
  12. Przypisywanie wybranych ustawień do kontrolera nożnego
  13. Dostęp do ustawień sieciowych miksera (scuiwlan)
  14. Dostęp do miksera z poziomu telefonu/tabletu
  15. Nawigowanie i gesty podczas poruszania się po oprogramowaniu miksera (przesuwanie, dwuklik, długie przytrzymanie, szczypanie, przeciąganie)
  16. Identyfikacja kanałów, kopiowanie ustawień pomiędzy kanałami, dostęp do gotowych ustawień kanałowych, łączenie kanałów stereofonicznych, przywracanie fabrycznych ustawień danego kanału, grupowanie kanałów w SUB-grupy
  17. Tworzenie i nazewnictwo GRUP Mutowania
  18. Kontrola Globalnego poziomu wysterowania (dB)
  19. Programowanie przycisków funkcyjnych w sekcji MASTER – przycisk REC, szybki sposób na zarejestrowanie występu
  20. Zerowanie kanału MASTER (0Db)
  21. Funkcja MOREME
  22. Wykorzystanie bocznego paska nawigacji (przełączanie się pomiędzy różnymi widokami)
  23. Ustawienie GAIN na poszczególnych kanałach – sposób na uniknięcie przesterowanego sygnału
  24. Kontrola zasilania PHANTOM na poszczególnych kanałach
  25. Funkcja nabijania tempa na potrzeby efektu delay, numeryczne wprowadzenie wartości tempa
  26. Odtwarzanie plików mp3 bezpośrednio z pendrive
  27. Zapis ustawień stanu miksera jako SHOW/SNAPSHOT/CUE
  28. Punkty CUE – zapisywane informacje oraz korzyści z ich stosowania, szybkie przywoływanie punktów CUE
  29. Korektor graficzny (GEQ) oraz parametryczny (EQ)
  30. Edycja ustawień korektora parametrycznego na poszczególnych szynach
  31. Kompresor DBX oraz bramka szumów
  32. Uproszczony/zaawansowany tryb korekcji (korekcja 4-punktowa)
  33. De-ESSER i jego zastosowanie
  34. Podgląd częstotliwości w czasie rzeczywistym
  35. Filtry HPF oraz LPF na kanałach master oraz AUX 1 i 2
  36. Wzmacnianie/osłabianie wybranych częstotliwości na kanałach master
  37. Tworzenie i nazewnictwo własnych widoków dla wybranych kanałów
  38. Tworzenie i nazewnictwo własnych widoków dla kanałów przeznaczonych do wyciszenia
  39. Okno szybkiego nawigowania pomiędzy grupami
  40. Korzystanie z procesora DIGITECH – emulacja wzmacniaczy oraz piecyków gitarowych
  41. Wybór gotowych ustawień procesora DIGITECH
  42. Ustawienia lokalne a ustawienia globalne
  43. Nadawanie poziomów dostępu innym członkom zespołu do wybranych części oprogramowania miksera
  44. Przeładowanie aplikacji
  45. Wysyłka sygnału z poszczególnych kanałów na kanały AUX – poziomy wysyłki
  46. Poziomy efektów wysyłanych na poszczególne szyny miksu
  47. Procesory efektów LEXICONA (REVERB, DELAY) + CHORUS
  48. Przyciski MUTE/SOLO -  konfiguracja
  49. Kontrola globalnych poziomów efektów (FX RETURN) w miksie
  50. Kolorystyka wskaźników wysterowania/wzmocnienia (kolory niebieski, czerwony, multikolor)
  51. Przełączniki AFL oraz PFL – odsłuch sygnału przed tłumikiem oraz za tłumikiem (efekt przed i po obróbce sygnału)
  52. System AFS - AUTOMATIC FEEDBACK SUPPRESSION – moduł eliminacji sprzężeń
  53. Rejestrowanie i odsłuch materiału wielośladowego (MULTITRACK RECORDING)
  54. Zapis zarejestrowanego materiału wielośladowego do pojedynczego pliku WAV
  55. Mixing zarejestrowanego materiału wielośladowego
  56. Struktura katalogów na pendrive podpiętym do miksera
  57. PATCHING – sposób na dostrojenie zarejestrowanego MIXU
  58. BACKUP ustawień miksera
  59. Kontrola dostępu do wybranych sekcji miksera przez innych użytkowników
  60. Resetowanie hasła MASTER
  61. Typowe problemy użytkownika miksera i sposób radzenia sobie z nimi
  62. Zapis własnych presetów w różnych obszarach miksera
  63. Precyzyjne "strojenie" tłumików
  64. Kopiowanie ustawień pomiędzy kanałami
  65. Testowanie matrycy (patching)
  66. Tworzenie sesji nagraniowych i zarządzanie nimi
  67. Konsola zarządznia wszystkimi AUX-ami jednocześnie
  68. Kontrola miksera za pomocą myszki, klawiatury i monitora
  69. Kolorystyka krzywych korektora (Szary, zielony, niebieski)
  70. Szybka ocena przynależności danej szyny do wybranej subgrupy, VCO
  71. Funkcja Big D - dlaczego u mnie ta funkcja nie działa?
  72. Bezpośrednie podłączenie dowolnego monitora do miksera
  73. Inne 

 

Miejsce szkolenia: Sieradz - centrum Polski (województwo łódzkie)

W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny:

tel. 503-326-918


Chętnie odpowiem na Państwa pytania.
Zapraszam do współpracy.

Sprawdź również:

 

soundcraft ui24r 2

 

 

0a

Każdy użytkownik instrumentów marki Korg z serii pa z czasem zaczyna wzbogacać swój instrument w dane zewnętrzne postaci styli, plików MIDI, presetów wokalnych czy sampli. Dane te pozwalają w jeszcze bardziej kreatywny sposób wykorzystać instrument.

Użytkownicy oczekują najczęściej bezpłatnych materiałów. Te pozyskiwane są z serwisów typu chomikuj. Są to niejednokrotnie komercyjne materiały (które pochodząc z legalnych źródeł znalazły się tam niezgodnie z regulaminem). Takich plików nie znajdziesz w poniższym tekście.

Przeczytaj również: Korg pa4x oraz Korg pa3x bez tajemnic

W Polsce istnieją co najmniej dwie firmy, które zajmują się produkcją oraz sprzedażą takich plików. Jako, że piszę o materiałach bezpłatnych celowo unikam podawania ich nazw.

Komercyjne pliki do najtańszych nie należą. Koszt jednego pliku to nawet 20 zł, dlatego warto (wręcz trzeba) zainteresować się poniższymi pakietami, tym bardziej, że zostały one przygotowane przez oficjalny kanał Korga (KORG INC. oraz KORG ITALY S.p.A). Ich jakość jest na NAJWYŻSZYM POZIOMIE. I co najważniejsze, dostępne są bez jakichkolwiek opłat.

Mogę śmiało stwierdzić, że w 95 % tychże plików ich jakość przewyższa tę, oferowaną w ramach plików dostępnych komercyjnie.

korg pa4x free styles

Wszystkie prezentowane w poniższym tekście style znajdziesz na stronie: https://www.korg.com/us/features/arrangers/bonusware/

Sekcja BONUSWARE została podzielona na następujące kategorie:

  • Styles
  • Performances
  • Program/Sounds
  • Computer tools
  • Tablet tools

0a

Jednym ze sposobów płynnego zakończenia odtwarzania pliku MIDI jest zastosowanie efektu stopniowego wyciszenia (z ang. Fade Out). Można również zastosować efekt odwroty czyli stopniowe zgłośnienie (z ang. Fade In).

W poniższym poradniku przedstawię, w jaki sposób krok po kroku korzystać z tej funkcjonalności.

Fade out (efekt ściszania)

W dowolnym momencie podczas odtwarzania pliku MIDI, wciskamy przycisk FADE IN/OUT. Odtwarzany utwór w płynny sposób zostanie wyciszony.korg pa4x tutorial

Przeczytaj również: W jaki sposób poprawnie przywrócić ustawienia fabryczne instrumentu? (Korg pa3x/pa4x tutorial)

Korg - microKORG XLMamy dla Was kolejne porównanie. Tym razem postanowiliśmy zestawić topowy model Korga pa4x w wersji International a ostatnią propozycją ze średniej półki cenowej. Mowa o Korgu pa1000, który jest małym bratem czwórki. Cena na poziomie 6400 zł (a więc o niemal o połowę niższa) przekłada się na pewne braki i różnice (lista aktualizowana na bieżąco). Poniższy tekst ma na celu wskazanie tych najistotniejszych.

Przeczytaj również: Korg pa1000 vs Korg pa700

korgpa4xivskorgpa4xm

0a

W poniższym tekście znajdziesz odpowiedź na 25 pytań, które nurtują wielu użytkowników instrumentów serii Korg PA. Zapraszam do lektury.

Ile aktualnie trzeba zapłacić na dany model Korga pa4x?

Aktualne ceny wszystkich modeli pa4x (z wyjątkiem wersji Oriental) z możliwością prześledzenia historii, jak ta zmienia się z miesiąca na miesiąc dostępna jest pod tym linkiem

Poznaj również: poradniki w formacie PDF rozwiązujące różne kwestie trapiące użytkowników serii Pa - pobierz bezpłatnie

W jaki sposób pozyskać oryginalny set dla instrumentu?

Należy przywrócić ustawienia fabryczne (Factory restore) a następnie zapisać SET fabryczny korzystając z opcji Media > Save
 
Jak odwrócić sortowanie plików z poziomu MEDIA, np. ustawić sortowanie plików MIDI po nazwie w kolejności od Z do A?

Należy kliknąć w górną belkę z tytułem kolumny: Name
 
Jak prawidłowo obchodzić się z kartą SD podczas umieszczania jej w slocie instrumentu marki Korg pa4x?

Nie tylko należy czynić to przy wyłączonym instrumencie, ale należy przede wszystkim fizycznie odłączyć instrument od zasilania!
 
0a
 
Ile numerowanych rekordów maksymalnie może pomieścić SongBook?
 
9999 pozycji numerowanych. Absolutnie wystarczająca ilość...w samej bazie ilość wpisów natomiast jest ograniczona pamięcią naszego instrumentu. W swojej posiadam około 800 wpisów
 
Czy Korg wspiera działanie harmonizera w plikach mp3?

0aKorg pa4x pozwala "w locie" usunąć ścieżkę wokalną z pliku mp3. W jaki sposób skorzystać z tytułowej funkcjonalności? Gdzie ją znaleźć i jak aktywować? O tym dowiesz się przechodząc do dalszej części tekstu.

To jak efektywnie uda nam się usunąć ścieżkę wokalną z pliku mp3 uzależnione jest od samego utworu.

Poznaj również: Poradniki dla użytkowników Korga pa4x w formacie PDF - instrukcja obsługi

Aby usunąć wokal z wybranego pliku należy zaprogramować jeden z trzech przycisków ulokowanych z lewej strony instrumentu (Assignable Switch)

W tym celu:

Wcisnąć przycisk MENU (ulokowany na prawo od wyświetlacza)

vocalremover_korgpa4x_4

Z poziomu wyświetlacza wybrać kafelkę CONTROLLERS

Swoją ofertę kieruję między innymi do osób, które dokonały zakupu instrumentu firmy Korg pa4x/pa3x/pa1000/pa700  (bądź na chwilę obecną pracują na modelu Korg pa3xLe / Korg pa2x / Korg pa1x / Korg pa900 / Korg pa800 / Korg pa600) i chciałyby szybko i bezboleśnie rozpocząć pracę z instrumentem, zapoznać się z jego obsługą oraz wykorzystaniem go na scenie. Nie ważne ile masz lat, czy jesteś Organistą, Muzykiem, Artystą i jakie jest Twoje doświadczenie w pracy z instrumentami marki Korg.

Są to jedyne w Polsce tego typu warsztaty z zakresu obsługi instrumentu marki Korg (model pa4x/pa1000/pa3x/pa900/pa700/pa600) na taką skalę: ponad 220 zagadnień!

korg pa4x

  • Stoisz przed zakupem Korga pa3x/pa4x/pa1000, ale obawiasz się jego obsługi?
  • Kupłeś tytułowy instrument i nie wiesz co dalej?
  • Masz nieustanne problemy z poprawną obsługą instrumentu?
  • Chciałbyś w większym zakresie wykorzystać możliwości swojego instrumentu?
  • Nie masz ochoty wykorzystywać swego instrumentu jedynie w charakterze odtwarzacza plików mp3, midi itp?
  • Zastanawiasz się czy warto wymienić Korga pa2x /Korga pa1x na wyższy model?

Jeżeli na choć jedno powyższe pytanie odpowiedziałeś pozytywnie to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Szkolenie prowadzone jest przy instrumencie (do wyboru: Korg pa4x Musikant/instrument użytkownika) i ma charakter warsztatów (praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka). Sygnał z instrumentu Szkolonego kierowany jest na nagłośnienie Yamaha DXR15.

Dobór zagadnień poruszanych podczas warsztatów należy do Uczestnika.

Poniżej pełna lista zagadnień:

korg pa3x pa4x szkolenieGranie w zespole muzycznym (i nie tylko), w którym większość członków śpiewa niesie ze sobą konieczność ciągłego przygotowania nowych tekstów w ramach stale powiększającego się repertuaru. Teksty te są każdorazowo DRUKOWANE i przekazywane poszczególnym wokalistom, którzy skrupulatnie wpinają je w konkretne miejsce w SEGREGATORZE, które z czasem robią się bardzo OPAŚNE, MAŁO ESTETYCZNE a próba odnalezienia tego właściwego kończy się fiaskiem.

Segregatory często się rozpadają, teksty wysypują. Konsekwencją jest konieczność ich ponownego poukładania i powpinania. Co gorsza taka sytuacja występuje z tygodnia na tydzień.

Jeżeli użytkownik taki repertuar posiada ułożony "na sztywno" - łatwiej się jest mu odnaleźć.
Jednakże kurczowe trzymanie się kolejności odgrywanych utworów prowadzi do znudzenia muzyków (zwłaszcza tych, którzy grywają w ŻYWYCH SKŁADACH) kolejne lata.

Na powyższe bolączki jest SPRAWDZONE ROZWIĄZANIE! - śpiewnik elektroniczny

Tablet dla każdego muzyka + oprogramowanie z możliwością synchronizacji danych wyświetlanych na wszystkich urządzeniach członków grupy.


Wyobraź sobie, że jeden muzyk wybierając kolejny tekst piosenki powoduje, że ten w sposób automatyczny pojawia się na pozostałych urządzeniach.
Takie rozwiązania są już dostępne a koszty niewielkie.

Drogi Muzyku zapraszam Cię na szkolenie, po którym raz na zawsze zrezygnujesz z segregatorów (a członkowie Twojego zespołu podziękują Ci za to). Szkolenie kierowane jest do gitarzystów, saksofonistów, perkusistów itd. a w szczególności klawiszowców - użytkowników instrumentów marki KORG PA.

 

MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI ZLECENIA ZDALNIE.

W TYM:

  • ZAKUP TABLETU,
  • ZAKUP UCHWYTU NA TABLET DO MIKROFONU, MIKROFONU SHURE SM-58
  • ZAKUP, INSTALACJA ORAZ KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA,
  • SZKOLENIE ONLINE Z PREZENTACJĄ I TYPOWĄ PRACĄ LIVE!,
  • PRZESŁANIE TABLETU DO KLIENTA WRAZ Z ZAŁADOWANYMI TEKSTAMI
  • MOŻLIWŚĆ ZAŁADOWANIA TEKSTÓW KLIENTA.

O szczegóły proszę pytać telefonicznie.

Śpiewnik na bazie tableta - Szkolenie Online


Podczas szkolenia (warsztatów) dowiesz się między innymi:

  1. Jaki tablet wybrać?
  2. System Windows czy Android (wady i zalety)?
  3. Jakie pozyskać oprogramowanie? (koszty + instalacja + aktualizacja) - realizowana na miejscu podczas warsztatów
  4. W jaki sposób skonfigurować aplikację (które ustawienia są istotne z punktu widzenia użytkownika - konfiguracja realizowana na miejscu podczas warsztatów)
  5. W jaki sposób przenieść już posiadany w postaci papierowej repertuar (co najmniej trzy rozwiązania)
  6. W jaki sposób organizować (układać) repertuar w aplikacji?
  7. W jaki sposób sprawnie POSŁUGIWAĆ SIĘ APLIKACJĄ?
  8. W jaki sposób sterować z poziomu jednego tabletu tabletami pozostałych członków zespołu, tak by każdy miał w danej chwili ten sam tekst?
  9. W jaki sposób przygotować pliki PDF/DOCX?
  10. W jaki sposób przesłać gotowe pliki do tabletu?
  11. W jaki sposób dystrybuować repertuar dla wszystkich członków zespołu muzycznego?
  12. W jaki sposób poprawiać teksty, które znajdują się już w repertuarze?
  13. W jaki sposób budować (np w czasie przerw) bloki muzyczne?
  14. W jaki sposób pracować nad repertuarem z poziomu komputera?
  15. W jaki sposób tworzyć kopie zapasowe repertuaru? (przechowywanie w bezpiecznym miejscu oraz dostęp z każdej lokalizacji)
  16. W jaki sposób parować tekst z utworem w instrumencie? (synchronizacja danych)
  17. W jaki sposób aktualizować aplikację - koszty aktualizacji
  18. W jaki sposób parować wiele urządzeń? (jednoczesne sterowanie wszystkimi tabletami pozostałych członków zespołu z poziomu jednego urządzenia = ten sam tekst na wszystich tabletach w mgnieniu oka - zapytaj o krótką prezentację) - komfort i wygoda w jednym
  19. Pliki TXT czy PDF abo jeszcze coś innego - wady i zalety
  20. Skalowanie tekstów
  21. Wymuszenie pracy w trybie portretu
  22. Jakie formaty wspiera aplikacja, które z nich są najbardziej optymalne?
  23. Tips and tricks - sztuczki i kruczki
  24. Pełna konfiguracja aplikacji na miejscu
  25. Sposoby sortowania tekstów
  26. Sposoby przewijania 
  27. Edycja tekstów w tablecie za pomocą rysika
  28. Szukanie tekstów w locie
  29. Dodawanie notatki startowej
  30. Tryb performance
  31. Przygotowywanie tekstów na podstawie rzutów ekranu ze stron i internetowych 
  32. Wsadowy import tekstów z komputera
  33. Automatyczne łączenie się komputera z bazą danych
  34. Propozycja bloków muzycznych
  35. Inteligentny przycisk w tekście: dodawanie i zastosowanie
  36. Bezprzewodowe przesylanie gotowych tekstów 
  37. Aktualizacja tekstów w bazie bez utraty danych MIDI
  38. Manualne a automatyczne przycinanie tekstów
  39. Sortowanie i ukladanie repertuaru z poziomu komputera/laptopa w bloki, SET-listy itp
  40. Konfiguracja Korga z zapisem gotowego presetu zawierającego pełne ustawienia niezbędne do prawidłowej komunikacji tabletu z instrumentem
  41. Troubleshootings - czyli bolączki codziennego użytkowania i sposób radzenia sobie z nimi
  42. Jedna licencja a wielu użytkowników
  43. Praktyczna prezentacja pracy z aplikacją
  44. Synchronizacja utworów zapisanych w songbooku z wyświetlanym na tablecie tekstem
  45. Komunikacja dwustronna/jednostronna
  46. Wyświetlanie tego samego tekstu na kilku tabletach jednocześnie
  47. Dodatkowe korzyści dla użytkowników instrumentów marki Korg pa
  48. Przywracanie ustawień fabrycznych
  49. Ustawienia języka
  50. Kasowanie tekstów a ich aktualizacja
  51. Zmiana stron za pomocą kontrolera nożnego (świetne rozwiązanie dla śpiewających gitarzystów)
  52. Pomoc w doborze kompatybilnego kontrolera nożnego, koszty z tym związane
  53. CAPO w tekstach
  54. Kasowanie całej bazy, pojedynczego tekstu
  55. Przywracanie ustawień fabrycznych
  56. Wykorzystanie wbudowanego metronomu (konfiguracja aplikacji vs tempo utworu)
  57. Teksty piosenek ze zdjęć
  58. Zaawansowane formatowanie tekstów z wykorzystaniem tagów
  59. Modyfikacja wpisanych w tekst akordów "w locie" bez konieczności czasochłonnej edycji pliku z tekstem
  60. Bezprzewodowa komunikacja kilku śpiewników w zespole
  61. Dodatkowa integracja z instrumentami klawiszowymi
  62. Możliwość pozyskania ponad 600 gotowych tekstów w formacie PDF, bądź wersji do edycji 

korg pa3x pa4x szkolenie

 

Te i wiele innych zagadnień zostanie omówionych podczas szkolenia, na które już teraz zapraszam! Świetne rozwiązanie dla właścicieli instrumentów marki Korg pa oraz Yamaha Genos

Pomyśl, ile korzyści przynosi rozwiązanie oparte o tablet i aplikację.

  1. Koniec z opaśnymi często rozpadającymi się segregatorami
  2. Koniec z sortowaniem tekstów (przed, w trakcie i po występach)
  3. Koniec z drukowaniem i marnowaniem papieru
  4. Koniec z wiecznym poprawianiem, kreśleniem
  5. Pełna wygoda
  6. Nowoczesność (w dzisiejszych czasach każdy zespół chce się wyróżniać)
  7. Estetyka
  8. Koniec z nudą przy prezentowaniu kolejnych bloków muzycznych (po co się ograniczać)
  9. Natychmiastowy dostęp do nowych tekstów przez WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZESPOŁU