Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Witam! 2011/11/01 19:38 #14186

  • Ted01
  • Ted01 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam wszystkich serdecznie! Mam na imię Tadeusz i mieszkam wraz z żoną ( tymczasowo) w UK. Mam 52 lata i czworo samodzielnych dzieci oraz trójkę małych, kochanych wnucząt. Ostatnio kupiłem MAGIX Music Maker MX bo czasami dłubię przy muzyczce tzn. grywam na gitarce i chciałem coś ponagrywać. Jestem zielony w temacie MAGIX Music Maker MX Download Version oraz vst-i i wierzę, że tutaj znajdę życzliwych doradców i nauczycieli. Pozdrawiam.
Ted

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Witam! 2011/11/01 21:24 #14188

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5193
  • Otrzymane podziękowania: 193
Witaj na forum - czuj się jak u siebie:) Zachęcam do zadawania pytań, udzielania się na forum jak również do uploadu własnego avatara, aby być bardziej rozpoznawalnym (Jak to zrobić? - przeczytasz tutaj ).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Witam! 2011/11/01 23:21 #14191

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Witam także serdecznie :). Niestety z tym oprogramowaniem nie miałem styczności. Mimo wszystko chętnie pomogę w razie problemu z innymi kwestiami. Na początek polecam poczytać kilka artykułów znajdujących się na stronie, jest tam dosyć trochę ciekawych informacji na początek, szczególnie słowniczek pojęć jakie znajdują się w każdym oprogramowaniu i nie tylko.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Witam! 2011/11/03 19:11 #14204

  • Ted01
  • Ted01 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0