Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Witam serdecznie ! 2012/02/25 14:04 #15360

  • bodziomierz
  • bodziomierz Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Senior
  • Senior
  • Posty: 42
  • Otrzymane podziękowania: 2
Jestem zawodowym muzykiem , dosyć "wiekowym"... :) ,ale z zupełnie innej dziedziny -chóralistyki.
Instrumentami elektronicznymi, oprogramowaniem muzycznym i wtyczkami typu VSTi zainteresowałem się niedawno , nie mam o tym zielonego pojęcia i mam nadzieję czegoś się od Szanownych Forumowiczów dowiedzieć. Chętnie to wykorzystam , do -być może - napisania "czegoś poważniejszego" ... :) , na co mam wielką ochotę , ale na MIDI to nie brzmi (np. orkiestra symfoniczna).
Partytury czytać umiem , ale chciałbym znaleźć "instrument" , który zabrzmi " jak orkiestra" , bez tego patelniowego teflonu.
Tyle o sobie - mam nadzieję - nie za dużo... :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich i liczę na pomoc.
Ze swojej strony chętnie podzielę się wiadomościami "z żywego wykonania muzyki". :)
Bodziomierz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Witam serdecznie ! 2012/02/25 14:45 #15361

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5193
  • Otrzymane podziękowania: 193
Witaj na forum, cieszę się że krąg zainteresowanych VST samym w sobie jak i witryną vsti.pl się rozrasta. Mam nadzieję, że nie będziesz rozczarowany, na stronie znajdziesz szereg interesujących Cię materiałów.
Z pozdrowieniami Piotr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Witam serdecznie ! 2012/02/25 16:45 #15366

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Witam :).