Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Witam 2013/02/02 17:49 #19174

  • Togur
  • Togur Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 1
Witam wszystkich z tej strony Tomasz ze Słupska.
Amatorsko produkuje swoje kawałki pod pseudonimem DJ Bhaal (moje produkcje można znaleźć na youtube oraz soundcloude).
Jestem mocno zafascynowany z stylistyce 100% tradycji elektronicznej czy jak kto woli elektronicznego rocka nic więc dziwnego że moim idolem jest Klaus Schulze.

Ponadto z wykształcenia jestem elektrykiem więc można by rzec iż pętla się zamknęła samoistnie :D
Zafascynowany jestem dźwiękiem samym w sobie, kocham wszystko co innowacyjne, orginalne i wyjątkowe może dlatego na swe 18 urodziny postanowiłem zakupić pierwszy mikser i cdj pionniera zacząłem grać w klubach undergroundowych techno pochodzenia niemieckiego i czyste techno z Detroit. Lecz gdy usłyszałem pierwszy raz kompozycje Klausa Schulze zapragnąłem wyrazić swoje przemyślenia dotyczące muzyki w bardziej dosadny sposób dlatego sprzedałem gramofony pozostawiłem sobie jedynie 600 mikser dokupiłem pierwsze sterowniki midi, monitorki krk i zacząłem tworzyć po swojemu. Aktualnie korzystam głównie z komputera i oprogramowania FL średniej jakości karta dźwiękowa ale pomalutku gromadzę sprzęt.

Pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Togur.

Odp: Witam 2013/02/02 18:25 #19179

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Witaj na forum, konkretny tekst i od razu widać że Ci się chce robić coś w muzyce i nie tylko. :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Witam 2013/02/09 10:03 #19272

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5193