Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Witam serdecznie, potrzebuje porady. 2015/10/19 23:41 #23177

  • diabelek
  • diabelek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Przepraszam, że tak na powitanie szukam odpowiedzi, ale jestem kompletnie zielony w tym temacie. Od jakiegoś czasu pracuje w fl studio z początku zaczynałem od takich gatunków jak ambient i pokrewne. Ostatnio bardzo zainteresowałem się muzyką klasyczną (filmową), w której chciałbym spróbować swoich sił. Dlatego też chce się poradzić jakie wtyczki do takiego gatunku najlepiej się nadają.
Pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Witam serdecznie, potrzebuje porady. 2015/10/21 17:07 #23182

  • adrian0
  • adrian0 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Elektroniczna, akustyczna... Muzyka jest piękna :)
  • Posty: 91
  • Otrzymane podziękowania: 2