Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

hilfe! jakie wymagania musi speŁnić laptop... 2008/09/07 18:24 #1489

  • hanjin maersk
  • hanjin maersk Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
DostaŁam używanego laptopa, celerona 2.50 GHz, 0,98 GB RAM. wcześniej coś w fl robiŁam na kompie stacjonarnym, nie byŁo problemu. teraz próbuję wgrać gŁos a program trzeszczy, piszczy, wiesza się. zaŁamka. program Ableton Live wiesza się przy pojedynczej ścieżce. Dodam, ze nie znam się za bardzo na FL Studio, to dopiero miŁe zŁego początki. Może są jakieś inteligentne opcje, żeby mi to wszystko tak nie trzeszczaŁo. Niecierpliwie czekam na odpowiedź! Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:hilfe! jakie wymagania musi speŁnić laptop... 2008/09/07 19:26 #1490

  • Lucas Klauze
  • Lucas Klauze Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Posty: 366
  • Otrzymane podziękowania: 2
Buehehehe, kobitka producent =) Rzadko spotykane zjawisko ;)