Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

VST Brzmienia 2013/08/11 11:59 #21023

  • hiphop14
  • hiphop14 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Złoty forumowicz
  • Złoty forumowicz
  • Posty: 176
  • Otrzymane podziękowania: 1
Jako że jestem nieco " zielony " w temacie płatnych wtyczek i ich podziałami na brzmienia, chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych osób. Otóż wytłumaczę to jak najprościej: chciałbym kupić pakiet wtyczek nadających się do produkcji takiej muzyki:
.
Też bym chciał aby znalazły się tam wtyczki od efektów typu reeverb delay i innych przydatnych, oczywiście wszystkie działające w FLS :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez LocoMatt.

VST Brzmienia 2013/08/11 12:21 #21024

  • LocoMatt
  • LocoMatt Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Anonimowość - to mój cel, może kiedyś się pokażę
  • Posty: 340
  • Otrzymane podziękowania: 50
Witaj, jako pierwszy i najgorszy pomysł wpadł mi Nexus 2, podejrzewam że autor tego utworu go wykorzystał.
Inną pozycją którą Ci najbardziej polecę (ze względu na cenę oraz funkcjonalność w porównaniu do tego pierwszego) to Sylenth1 (możesz pobrać demo tutaj ). Jest to bardzo wszechstronny syntezator który ma ogromne możliwości (może od razu takiego dźwięku jak w filmie nie uzyskasz ale jak wykorzystasz layering), z tego co wiem jest z wbudowanym efektorem (jakkolwiek to nazwać :P), znaczy że możesz dodać reverb, dealy itp. Po przeczytaniu manuala i pooglądaniu tutoriali na YouTube nie powinieneś mieć problemów z tworzeniem tego typu brzmień.
Jeśli chodzi o coś darmowego to polecę T-Force Alpha Plus (aby zrobić ten saw co gra tak nisko to się idealnie nada) bardzo prosty syntezator który łatwo się programuje.
SoundCloud czyli mój muzyczny kącik
Za tę wiadomość podziękował(a): hiphop14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VST Brzmienia 2013/08/11 12:44 #21025

  • hiphop14