Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

O:problem z ProteusXLE vst pomocy ? 2009/04/22 16:11 #4041

  • kaziorkaski
  • kaziorkaski Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 618
  • Otrzymane podziękowania: 35
Taj jak widzisz, mam Proteus X2. Ja używam tylko oryginalnego oprogramowania, oraz banków brzmień. W internecie znalazłem kiedyś kilka ogólnie dostępnych brzmień do Proteusa, ale to było jedno, dwa brzmienia warte uwagi.
SoundImport zajmuje się dystrybucją brzmień dla Proteusa.
Potrzeba mądrości by pojąć mądrość: na nic muzyka, gdy publiczność głucha.

www.muzyka-pomojemu.blogspot.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:problem z ProteusXLE vst pomocy ? 2009/04/22 16:35 #4042

  • kaziorkaski
  • kaziorkaski Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 618
  • Otrzymane podziękowania: 35
KONWERTER I jeszcze jedna ciekawa rzecz, dodawana do ProteusaX2 i EmulatoraX, konwerter banków brzmień. Wszystko widać w screenie, jakie banki akceptuje itd.



Potrzeba mądrości by pojąć mądrość: na nic muzyka, gdy publiczność głucha.

www.muzyka-pomojemu.blogspot.com
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Pietia.

O:problem z ProteusXLE vst pomocy ? 2009/04/22 16:38 #4044

  • factoryofsound
  • factoryofsound Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 0
A gdzie można nabyć 2 i za ile ?

hmm ale nadal nie wiem co jest grane nie równo zgrywa w FL normalnie działa a jak zgram do mp3, wav to w niektórych miejscach tnie się ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:problem z ProteusXLE vst pomocy ? 2009/04/22 18:48 #4045

  • kaziorkaski
  • kaziorkaski Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 618
  • Otrzymane podziękowania: 35
Proszę czytać dokładnie! Dystrybucją produktów E-MU zajmuje się Sound Import
Chyba, nie zdziałamy za wiele, z rwącymi się ścieżkami. Sam kombinuj zmieniając ustawienia karty dźwiękowej, ASIO, etc.
Kolejnym rozwiązaniem może być zgrywanie ścieżek z Proteusa do .wav , odciążysz tym procesor i podczas renderingu załości, może uda się pozbyć kłopotliwego efektu (chyba, że podczas zgrywania patternu do wav będzie się rwało;) oby nie...)
Potrzeba mądrości by pojąć mądrość: na nic muzyka, gdy publiczność głucha.

www.muzyka-pomojemu.blogspot.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena