Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Sytrus 2008/05/30 20:31 #403

  • EL KOKAL
  • EL KOKAL Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Witam.Ściągnąłem sobie "TimmyTechno-Ultimate Sytrus Pack" i nie wiem gdzie to wklepać żeby odsłuchać te presety.Może dla niektórych to błachostka ale dodam,że jestem jeszcze w fazie początkującej gdyż pracuje na FL-u od pół roku.Pierwszy raz ściągnąłem presety bo z wtyczkami daję radę.Pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanatyków komponowania muzyki.ELK.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Sytrus 2008/05/30 20:52 #404

  • admin
  • admin Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Aby móc korzystać z presetów w formacie *.fst należy:
  1. utworzyć katalog np. Techno w katalogu: C:\Program Files\Image-Line\FL Studio 8\Data\Patches\Plugin presets\Generators\Sytrus - przy założeniu, że taka jest Twoja domyślna ścieżka dostępu do katalogu, w którym zainstalowałeś aplikację Fl Studio
  2. rozpakować zawartość paczuszki z brzmieniami pobranej z witryny vsti.pl
  3. otworzyć Sytrusa
  4. rozwinąć listę z brzmieniami: te będą widoczne w postaci listy w kategorii: Techno



Pozdrawiam
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Sytrus 2008/05/30 21:28 #405

  • EL KOKAL
  • EL KOKAL Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Wielkie dzięki !!! Działa Elegancko.Pozdrowienia.ELK.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Sytrus 2008/05/31 11:38 #410

  • EL KOKAL
  • EL KOKAL Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Chyba coś nie tak zrobiłem bo nie mam podziału w "Generators" tak jak załączyłeś na obrazku tylko wszystkie presety są razem.Te nowe co wrzuciłem mają taki sam dzwięk,wszystkie.Co robić?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Sytrus 2008/05/31 14:00 #411

  • admin
  • admin Avatar Autor
  • Gość
  • Gość