Swoją ofertę kieruję między innymi do osób, które dokonały zakupu instrumentu firmy Korg pa3x/pa4x  (bądź na chwilę obecną pracują na modelu Korg pa3xLe / Korg pa2x / Korg pa1x / Korg pa900 / Korg pa800) i chciałyby szybko i bezboleśnie rozpocząć pracę z instrumentem, zapoznać się z jego obsługą oraz wykorzystaniem go na scenie. Nie ważne ile masz lat i jakie jest Twoje doświadczenie w pracy z instrumentami marki Korg.

Są to jedyne w Polsce tego typu warsztaty z zakresu obsługi instrumentu marki Korg (model pa3x/pa4x) na taką skalę - 120 zagadnień!

 korg pa4x

  • Stoisz przed zakupem Korga pa3x/pa4x, ale obawiasz się jego obsługi? - Uwaga mój Korg pa3x Musikant został wystawiony na sprzedaż (w pełni skonfigurowany z całą zawartością: tutaj znajdziesz więcej informacji)
  • Kupłeś tytułowy instrument i nie wiesz co dalej?
  • Masz nieustanne problemy z poprawną obsługą instrumentu?
  • Chciałbyś w większym zakresie wykorzystać możliwości swojego instrumentu?
  • Nie masz ochoty wykorzystywać swego instrumentu jedynie w charakterze odtwarzacza plików mp3, midi itp?
  • Zastanawiasz się czy warto wymienić Korga pa2x /Korga pa1x na wyższy model?

Jeżeli na choć jedno powyższe pytanie odpowiedziałeś pozytywnie to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Szkolenie prowadzone jest przy instrumencie (do wyboru: model Korg pa3x Musikant/ Korg pa4x Musikant) i ma charakter warsztatów (praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka). W trakcie szkolenia omówione zostaną najważniejsze kwestie począwszy od podstawowych operacji po bardziej zaawansowane. Sygnał z instrumentu Szkolonego kierowany jest na nagłośnienie Yamaha DXR15.

Dobór zagadnień poruszanych podczas warsztatów należy do Uczestnika.

Poruszane tematy (program aktualizowany na bieżąco):

  1. Omówienie wszystkich najważniejszych funkcjonalności instrumentu (prezentacja możliwości instrumentu)
  2. Optymalne ustawienie instrumentu (global settings) - czyli dlaczego nie warto korzystać z domyślnych ustawień instrumentu
  3. Przygotowanie instrumentu do pracy (globalne ustawienia) - czyli dlaczego warto stosować pewne ustawienia? Omówienie poszczególnych funkcji.
  4. Ustawienie instrumentu na miejscu!
  5. Poprawne nawigowanie pomiędzy podstronami (idea)
  6. Kontrola brzmienia za pomocą przycisków, suwaków, gałek
  7. Praktyczne wykorzystanie funkcji Search
  8. Wykorzystanie opcji Lirycs w stylach!
  9. Praca z funkcją Chord Sequencer
  10. Korzystanie z funkcji Split
  11. Przypisywanie różnych funkcji dedykowanym przyciskom (assignable switches)
  12. Podmiana/wykorzystanie PAD-ów podczas gry ze styli (nakładanie efektów, ustawienia poziomów equalizera itp.)
  13. Przykłady wykorzystania brzmień DNC oraz DC (Korg pa4x)
  14. Edycja gotowych styli (personalizacja)
  15. Edycja plików midi (wybrane aspekty pracy w trybie sequencer)
  16. Organizacja plików midi oraz styli w instrumencie
  17. Wykorzystanie programów performance (edycja/tworzenie własnych programów)
  18. Korzystanie z funkcji songbook (edycja wpisów, tworzenie/edycja playlist, modyfikacja rekordów, podpinanie tekstów - doskonałe rozwiązanie dla wszystkich chałturników)
  19. Wczytywanie danych (plików styli, midów, dodatkowych presetów wokalizera)
  20. Sztuczki i kruczki, – czyli jak maksymalnie wykorzystać możliwości i funkcje instrumentu (na bazie własnych doświadczeń - tego nie przeczytasz w żadnym podręczniku)
  21. Odniesienie funkcjonalności modelu Korg pa3x w stosunku do serii: E/G firmy Roland, jak również Tyrosa 5 (czyli dlaczego warto zainwestować w pa3x a nie Tyrosa 5?)
  22. Omówienie różnic pomiędzy modelami Musikant oraz International
  23. Korzystanie z funkcji mapowania zestawów perkusyjnych, podmiana wybranych one shotów w aktualnym zestawie, maksymalne wykorzystanie możliwości ukrytych pod przyciskami fill w powiązaniu z automatyczną zmianą wariacji
  24. Przedstawienie najkorzystniejszej metody pracy z gotowym repertuarem (z cyklu jak to wszystko ogarnąć by nie borykać się z lukami czasowymi wynikającymi z faktu przygotowania instrumentu do odegrania kolejnego utworu)
  25. Omówienie najważniejszych funkcji jakie wniosły kolejne aktualizacje systemu operacyjnego instrumentu w Pa3x
  26. Przeprowadzenie operacji aktualizacji oprogramowania (Instalacja najnowszej wersji systemu operacyjnego)
  27. Analiza sygnału przetwarzanego przez jednostkę FX (style oraz brzmienia)
  28. Korzystanie z bloku efektów (kanały insertowe oraz master)
  29. Optymalne wykorzystanie funkcji przydzielanych do programowalnych przycisków na konkretnych przykładach - na przykładzie utworu: "Hej kawalerowie", "O Tobie kochana" czy "O królowo" - kontrolery typu włączy/wyłącz
  30. Wykorzystanie funkcji umożliwiającej przyśpieszenie utworu podczas gry ze stylu na przykładzie stylu "Cyganeczka Zosia"
  31. Programowanie instrumentu (dobieranie barw, styli, sposobu startu, podmiana sekwencji pad)
  32. Wykorzystanie komunikatu Velocity przy programowaniu brzmień warstwowych (kiedy, dlaczego jak i po co taki zabieg) - na przykładzie stylu: "Rudy się żeni"
  33. Wykorzystanie potencjału SongBooka w organizacji materiału (sztuczki i kruczki)
  34. Korzystanie z programów performance - idea (Korg pa3x)
  35. Prezentacja ciekawych funkcji umożliwiających np zmianę tempa utworu, wyzwalanie przebitek za pomocą komunikatu velocity - na przykładzie utworów "Dystans - Kalifornia", "Aleksandra"
  36. Wykorzystanie odtwarzacza Juke Box stanowiącego część oprogramowania w Korgu pa3x - czyli sposób na muzykę podczas przerwy pomiędzy blokami muzycznymi
  37. Wykorzystanie suwaków w charakterze regulacji głośności barw prawej ręki
  38. Sprawne poruszanie się po wybranych funkcjach
  39. Stosowanie efektów na pojedynczych one-shotach wybranego zestawu perkusyjnego
  40. Wybór własnej barwy basu przeznaczonej dla sekcji Lower
  41. Programowanie sterownika EC-5
  42. Zapisywanie ustawień do Performance, STS-a, zapis ustawień globalnych (czyli co i kiedy stosować)
  43. Programowanie kontrolerów ciągłych
  44. Ustawienia adaptacyjne mikrofonu (moduł TC Helicon) - czyli jak ustawić TC-Helicon, aby nie było problemu z poziomem  sygnału z mikrofonu podczas pracy na scenie - globalne ustawienia TC Helicon
  45. Po co przycisk "Unlock" przy wyświetlaczu i jak z niego umiejętnie korzystać? (Korg pa3x wersja 76-klawiszy)
  46. Sterowanie wybranymi ustawieniami modułu TC Helicon w czasie rzeczywistym!
  47. Dlaczego moje programy STS nie chcą się zapisać?
  48. Dlaczego nie mogę skorzystać jednocześnie z 3 efektów insertowych (choć Korg daje taką możliwość)?
  49. Programowanie i zapisywanie własnych presetów harmonizera wokalnego TC Helicon, edycja istniejących wpisów.
  50. Wykorzystanie możliwości sekcji MasterFX - czyli co zrobić, gdy 3 sloty insertowe to za mało?
  51. Zaawansowane metody wykorzystania bloku efektów FX (nakładanie wielu efektów na jeden instrument/nakładanie niezależnych efektów na kilka instrumentów itp).
  52. Edycja brzmień w trybie uproszczonym 
  53. Programowanie wybranych kontrolerów ciągłych (filtr oraz rezonans) umożliwiających edycję brzmień w czasie rzeczywistym
  54. Dlaczego po aktualizacji systemu i po powtórnym przywróceniu danych z kopii zapasowej nie widzę nowych programów performance oraz brzmień, które pozyskałem w ramach aktualizacji OS-a?
  55. Tips and tricks
  56. Tryb zaawansowany a tryb uproszczony - z którego korzystać i dlaczego?
  57. Jak uwydatnić wybrane składowe zestawu perkusyjnego w stylu? - zaawansowana edycja zestawów perkusyjnych
  58. W jakiej sytuacji wykorzystać jeden z trzech trybów STS (STS MODE)?
  59. Praca z danymi, czyli jak wczytywać pojedyncze style (koniec bałaganu w bankach Favourite/User, koniec ze znikającymi stylami)
  60. Automatyzacja podczas gry ze styli (wykorzystanie umiejętności podczas obsługi imprezy tanecznej np.wesela)
  61. Porządki na dysku twardym instrumentu
  62. Korzystanie z oprogramowania SongBook editor v1.4.1/1.5/2.0 - omówienie jego najważniejszych funkcjonalności oraz praktyczne użytkowanie (Korg pa3x/Korg pa4x)
  63. Wykorzystanie markerów (znaczników) zapisywanych do plików MIDI, celem szybkiego przejścia do wskazanego punktu czasowego pliku MIDI - czyli co zrobić, gdy plik midi "się kończy" a wypadałoby przedłużyć utwór o refren!
  64. Wykorzystanie sekcji LOWER podczas gry ze styli (sekcja lower z basem/bez basu/aktywna nieaktywna)
  65. Dostosowywanie poziomu głośności poszczególnych warstw (sekcja UPPER)
  66. Jednoczesna zmiana poziomów głośności wszystkich ścieżek stylu z zachowaniem proporcji! (Korg pa3x/Korg pa4x)
  67. Przywoływanie różnych (wcześniej zaprogramowanych) presetów wokalnych podczas odtwarzania pliku MIDI czy gry ze STYLU
  68. Optymalne ustawienia interfejsu S-Video (VIF4 Video Interface) – jeśli obecny w instrumencie (Korg pa900/Korg pa3x)
  69. Wczytywanie dodatkowych presetów wokalnych (na przykładzie presetów Dynamixa: Voice Processor Preset)
  70. Poprawne zarządzanie bankami styli/pojedynczymi stylami (wyciąganie pojedynczych styli z instrumentu)
  71. Język polski do wyboru - czyli czy instrument może komunikować się z nami w języku polskim? (Korg pa3x Korg pa4x)
  72. Korzystanie z funkcji synchro STOP w praktyce (Korg pa3x Korg pa4x)
  73. Nagrywanie własnych wystąpień do mp3 (z wokalem)
  74. Sens funkcji Style change
  75. Globalne ustawienia TC Helicon - czyli co zrobić, aby wokal przetwarzany przez procesor TC Helicon był dobrze słyszalny
  76. Konwersja midów do styli (Korg pa4x)
  77. Korzystanie z gotowych zestawów brzmień Keyboard Sets Library (Korg pa4x)
  78. Korzystanie z funkcji "My Settings" (Korg pa4x/Korg pa900)
  79. Poprawne ustawienie procesora MaXX Audio - wczytywanie własnych presetów + ustawienia z których aktualnie korzystam (Korg pa4x)
  80. Porady na temat, jaki tablet oraz okablowanie kupić, pomoc w zakupie i instalacji i konfiguracji oprogramowania MobileSheets Pro na miejscu podczas szkolenia
  81. Konfiguracja i użytkowanie aplikacji Mobile Sheets Pro firmy ZuberSoft współpracującej z Korgiem (koniec z segregatorami)
  82. Korzystanie z oprogramowania Mobile Sheets Companion
  83. Edycja repertuaru w songbooku z pomocą SoongBook edytora - praktyczne porady podczas pracy z aplikacją w połączeniu z Mobile Sheets Pro
  84. Zapis własnych ustawień harmonizera wokalnego, MaXX Audio itp (Korg pa3x Korg pa4x)
  85. Ładownie wpisów w songbooku za pomocą tabletu (Korg pa2x)
  86. Konwersja tekstów zapisanych Wordzie na PDF (na potrzeby Mobile Sheets Pro) - uwaga możliwość pozyskania ponad 500 gotowych sformatowanych tekstów pod konkretne utwory!
  87. Skierowanie sygnału mikrofonu przepuszczanego przez harmonizer wokalny na niezależny kanał insertowy miksera (Korg pa3x/Korg pa4x)
  88. Korzystanie z zestawów "Keyboard set" (Korg pa4x)
  89. Zastosowanie i właściwe ustawienie funkcji TalkOver (Korg pa3x/Korg pa4x)
  90. Korzystanie z suwaków w czasie rzeczywistym podczas sterowania procesorem wokalnym (Korg pa3x/Korg pa4x)
  91. Poszczególne tryby "slider mode" w praktyce
  92. Wyciszanie wybranych ścieżek w plikach midi (metoda twarda oraz miękka)
  93. Transpozycja całych plików MIDI (metoda twarda oraz miękka)
  94. Przenoszenie wybranych ustawień pomiędzy STS-ami, wpisami w SongBooku (Korg pa3x/ Korg pa4x)
  95. Zapis własnych ustawień Performance, presetów wokalnych (Vocal presets) (Korg pa3x/ Korg pa4x) - uwaga możliwość pozyskania 20 gotowych presetów przygotowanych na własne potrzeby dla korga pa3x
  96. Korzystanie z sampli firm trzecich - czy warto? (Korg pa3x)
  97. Sposób na organizację barw (w sety) w przypadku klawiszowców grających w żuwych składach (Korg pa3x/Korg pa4x)
  98. Przeszukiwanie danych oraz sposoby na łatwe "poruszanie się" i odnajdowanie wpisów w SongBooku (Korg pa3x/Korg pa4x)
  99. Budowanie bloków muzycznych w SongBooku (Korg pa3x/Korg pa4x)
  100. Transpozycja pliku MIDI do interesującej nas tonacji, wykorzystywanej podczas gry prawą ręką z uwzględnieniem tonacji ułatwiającej zaśpiewanie (Korg pa3x/Korg pa4x)
  101. Możliwość zapoznania się z Korgiem pa4x Musikant (jeden z nielicznych modeli w Polsce)
  102. Korzystnie z funkcji Glide oraz Portamento (Korg pa3x/Korg pa4x)
  103. Sposób na podzielenie klawiatury na więcej niż 2 strefy (Korg pa3x/Korg pa4x)
  104. Dostosowanie ustawień instrumentu na potrzeby sal "trudnych akustycznie" (z dużym pogłosem)
  105. Kopiowanie efektów pomiędzy kanałami insertowymi
  106. Reorganizacja Setlist w ramach Songbooka
  107. Konfiguracja aplikacji SongBook+, służącej do wyświetlania tekstów na tabletach Apple (iPad), do pracy z Korgiem pa3x/pa4x
  108. Nagrywaniem swoich wystąpień w MIDI
  109. Prosta edycja zarejestrowanych songów (podmiana akordu, zmiana wariacji)
  110. Dogrywanie ścieżku wokalnej do zarejestrowanych songów
  111. Ładowanie plików PCG z Korga Tritona do Korga pa3x/pa4x - czyli sposób na dodatkowe brzmienia
  112. Pomoc w przeniesieniu materiału z Korga pa3x do Korga pa4x
  113. Sposoby na dezaktywację ścieżki nr 4 w pliku MIDI (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  114. Jak odtwarzać pliki MIDI? Omówienie różnych metod - wskazanie optymalnego podejścia (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  115. Jak poprawnie edytować pliki MIDI by zagrały lepiej? (podstawowa edycja z poziomu sekwencera - podmiana instrumentów, wysyłka sygnału do ścieżek insertowych/globalnych, rozmieszczenie w panoramie, ustawienia poziomów korektora, dezaktywacja wybranych ścieżek, dogrywanie nabicia, edycja tempa, transpozycja, podmiana zestawów perkusyjnych na samplowane itp.) (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  116. Zaprogramowanie na stałe wybranych funkcji pod programowalne przyciski (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  117. Wykorzystanie potencjału dwóch odtwarzaczy MIDI/mp3 w połączeniu z SongBookiem/Playlistami (pozbądź się przestojów pomiędzy utworami) (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  118. Edycja wyeksportowanej z instrumentu bazy Songbook w komputerze (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  119. Przywracanie fabrycznych ustawień instrumentu (po skasowaniu/nadpisaniu fabrycznych barw, styli) (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  120. Wzbogacanie brzmień gitarowych o dodatkowe efekty gitarowe - zapis ustawień (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
  121. Uzupełnianie pustych komórek pojedynczymi stylami po załadowaniu całego SETa (Korg pa4x)
  122. Zapis własnych poczynań do formatu MIDI

 korg pa3x

 


Zagadnienia omawiane są na konkretnych przykładach. Zapewniam profesjonalne podejście, znakomitą atmosferę.
Gwarantuję, że będziesz zadowolony.

Powyższa oferta w szczególności kierowana jest do osób, które dokonały przesiadki z modeli innych firm (Yamaha, Ketron, Roland), jak również dla właścicieli wcześniejszych/innych modeli marki Korg, którzy chcą wycisnąć z instrumentu tyle, ile się da a jednocześnie nie mają czasu na studiowanie okrojonego wydania polskiej wersji instrukcji obsługi (ta stanowi jedynie 18 % tego co znajdziemy w wersji oryginalnej), bądź też mają problem z interpretacją zawartości anglojęzycznego manuala (na życzenie udostępniam polskojęzyczne wydanie instrukcji obsługi).

Właścicielu modelu pa2x/pa1x/pa3xLe - jeżeli poważnie zastanawiasz się nad zakupem modelu pa3x/pa4x, masz nadal wątpliwości, zachęcam gorąco do udziału w warsztatach, które zdecydowanie rozwieją Twoje wątpliwości co do ewentualnego zakupu Korga pa3x/pa4x.

Zastanawiasz się nad zakupem instrumentu konkurencji (np. Yamaha Tyros 5), zadzwoń i dowiedz się dlaczego właśnie Korga a nie Yamaha? Postaram Cię przekonać właśnie do produktu z rodziny Korga. Dowiesz się gdzie najlepiej kupić oraz gdzie zdecydowanie nie robić zakupów swego wymarzonego instrumentu!

p.s. Uczestnik warsztatów (na życzenie) otrzymuje najciekawsze sety zawierające songstyle popularnych zagranicznych utworów, instrukcję obsługi w języku polskim Korg pa3 lub Korg pa4x.

 

Miejsce szkolenia: Sieradz - centrum Polski (województwo łódzkie)

Cena: informacja na telefon.

W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny:

tel. 503-326-918


Chętnie odpowiem na Państwa pytania.
Zapraszam do współpracy.

Kurs obsługi (szkolenie - warsztaty) Korg pa4x International / Korg pa4x Musikant / Korg pa3x / Korg pa3x Musikant / Korg pa3xLE / Korg pa2x / Korg pa900 / Korg pa800 / Korg pa1x: jedyne w Polsce takie szkolenie, indywidualnie i fachowo.