Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

pika ragga jungle 2010/12/19 14:38 #10525

  • pika
  • pika Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Młodszy forumowicz
  • Posty: 25
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witajcie
szczerze mowiac po przesluchaniu kawałków które tu wrzucacie duzo odstaje od waszego poziomu Smile no ale musze poddac muzyke która staram sie tworzyc , krytyce .
Wiec prosze o opinie i rady .

Jak w temacie RAGGA JUNGLE

1.Pika - under me sensi



2.Pika - badbwai tune inna me ear



zapomnialem zaznaczyc ze jestem naprawde początkujący
no ale zajarany:D

Big up!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:pika ragga jungle 2010/12/19 16:21 #10526

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Za samą determinację już nie będę marudził i spróbuję spokojnie, bo doceniam to ;). No ale normalnie bym się załamał.

No więc małe odwołanie do tematu zapętlania - wyszło tam, że muzykę nie robisz w ogóle do taktu tylko wrzucasz na piano rolla jak leci taśmowo przez co potem nic nie pasuje do siebie. Teraz to wychodzi, że aż boli ;).

Pomysły są dobre, koncepcje masz, coś chcesz zaprezentować, układać też tam potrafisz w sekwencerze, obsługę programu pewnie znasz, brzmienia nie są złe. Więc w realizacji dźwięku jakieś podstawy masz, niestety muzyka i wszelkie jej podstawy leżą, a bez tego nie ma eee... muzyki ;).

Under me sensi bez rytmiki i całość nie do taktu. Wszystko chodzi jak chce i szarpie jakby to regge faktycznie było zjarane ;).

Ten drugi kawałek już lepiej, wydaje się już do taktu zrobiony i równo leci.

Co mogę powiedzieć - zajrzyj do tamtego tematu, zostawiłem tam parę linków do Wikipedii. Ruszysz dalej jeżeli opanujesz podstawy po to aby tworzyć równą i rytmiczną muzykę, harmoniczne brzmienia itd.

Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.