Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

POMOC W KOMPOZYCJI 2011/06/09 12:32 #12647

  • Piotor
  • Piotor Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 16
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam was serdecznie.
Tutaj dajemy własną muzykę. Chętnie bym się podzielił ale cóż.
Jestem początkujący w te klocki. Mam w głowie pełno ciekawych pomysłów lecz niestety szybko upadają gdyż z moim wykonaniem jest jeszcze nia tak jak chciał bym by było :)
Pomógł by ktoś z tym:


heh wiem, wiem. Chodzi mi o melodię w rytm, której śpiewa ten wesoły pan.
Kolega mi to poleciał jako materiał do przeróbki. No cóż... Z własną melodią gdy stukam w FL na klawiaturze nie ma problemu po gram to co mi palce karzą. Ale jeśli chodzi o coś takiego to wychodzi mi to słabo. (idzie poznać,, że to o tą melodię chodzi) ale chciał bym by to było czyste. To będzie mój 1 kawałek w FL. poprzednie są zrobione w połowie (porwałem się z motyką na słońce)/
Tak, więc mógł by ktoś pomóc z tą melodią? Ciężko znaleźć nutki. ;/

Jeśli nie trafiłem z działem to przepraszam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: POMOC W KOMPOZYCJI 2011/06/09 13:49 #12648

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Nie możesz używać melodii która nie jest Twoja, nic co nie jest Twoje nie możesz wykorzystać. Kombinujesz i opisujesz, a Tobie chodzi o granie ze słuchu, prawda ;)? Zacznij od podstawowej teorii, nuty, harmonia, tonacja, skala, akordy, takt - takie hasła powinieneś znać żeby świadomie komponować. Przyda się to też do grania ze słuchu - ustalasz takt (tutaj 2/4), potem tonacje i w tonacji grasz to co słyszysz i wyjdzie samo.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: POMOC W KOMPOZYCJI 2011/06/09 22:10 #12650

  • Piotor
  • Piotor Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 16