Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Nie tylko technika 2008/11/11 10:18 #2095

  • Banita
  • Banita Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Młodszy forumowicz
  • Posty: 29
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam Wszystkich.
Dawno mnie tu nie było i na prośbę Pietii napiszę kilka słów.
Zmieniło się tu wiele jak widzę, doszło wielu nowych producentów. I to dobrze.
Dlaczego mnie nie było tyle czasu. Powód. Rozczarowanie niektórymi wypowiedziami. Nagle wielu zaczęło wydawać się, że są profesorami, osobami wszechwiedzącymi o muzyce. Ba nawet niektórzy zaczeli omawiać jakie kto i gdzie błędy robi w swojej twórczości. Normalnie posłuchałem i poczytałem i zadałem sobie pytanie czy to jest forum dla twórców muzyki, twórców nowego nurtu, czy to jakiś kierunek matematyczno-fizyczny. A może ja jestem nie w temacie i muzyka to już dziedzina z kierunku matematyki bądź co gorsza chemii.
Co by było gdybym np napisał: ...Litwo, ojczyzno moja ty jesteś jak zdrowie..., że lepiej by to brzmiało gdyby to napisać tak: Rumunio, kraju zacofany ty jesteś jak utapienie... itd, itp. Twórczość, sztuka, muzyka również różni się od nauk ścisłych, że nie jest przypisana pewnym ścisłym regułom dlatego jest to piękne. Muzyka i zresztą każda twórczość płynie z głębi serca i jak to kto napisze takie będzie czy komuś się to podoba czy też nie. Dziś się komuś to może nie podobać a za lat kilka, kilkanaście będzie to sztuka, hit, przebój. Często artystę i jego twórczość uznaje się po jego odejściu, wcześniej się go krytykuje. Po co?
Także aby nie przedłużać FL Studio jest pomocnym narzędziem w przekazie, w produkcji, umożliwia nam wypowiadanie się i nie zależnie czy dźwięki będą nierówne, zagłośne lub w jakieś innej formie nie pasujące komuś, pamiętajmy, że właśnie może przez to kiedyś będzie przebojem. To na razie na tyle. Pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nie tylko technika 2008/11/11 10:37 #2098